Innan skrivandet sätter igång...

Välkommen
till enkvinnasflykt.blogg.se

Innan jag börjar skrivandet så vill jag nämna ett par viktiga saker;

För att höja spänningen så är jag - författaren - är än så länge anonym.
Berättelsen är inte baserad på en sann historia, men relaterad till Indiens verklighet.
Detta är ingen färdigskriven berättelse, utan jag skriver då och då det som kommer upp i huvudet, så håll alltid utkik efter fortsättningen.
Det kommer att bli som ett "utkast" och kommer därför att innehålla små och stora fel, men hoppas att ni hänger med ändå.

Jag ger er ingen beskrivning av berättelsens handling, ni får istället kastas rätt in i en mycket spännande resa!

Mvh / Författaren av "En Kvinnas Flykt"


För kontakt: Kommentera ett inlägg & skriv er mail-adress eller bloggsida, eller maila till [email protected]


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Spännande, ska genast läsa det du har skrivit och följa din blogg. Länkade till dig från min sida så att fler hittar hit. =)

2009-11-20 @ 09:27:02
URL: http://underbarahandersthlm.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej! Dig ska jag följa, man kan aldrig få nog av att läsa! Lycka till med skrivandet! Kram

2009-11-22 @ 10:51:12
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Joanna

du måste skriva del 4, du bara måste !

du skriver fantastiskt bra, fortsätt så som du gör nu och inom en snar framtid så är du en känd författare.

jag kommer helt klart så först i kön när du släpper din första bok när du är författare !

SNÄLLA SKIV DEL 4 NU !!!!!!!!!!!!!!

kram gaaaaaaaalet fan av en kvinnas flykt !

2011-05-21 @ 17:36:27
Postat av: Sanne

Håller helt klart med han eller hon där ovanför mig, skriv del 4 så snart som möjligt, verkligen super bra !

kraaaam & lycka till !

2011-05-21 @ 17:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0